שאלות נפוצות

נושא:

שירות לקוחות

ניתן ליצור איתנו קשר דרך האיימל / טלפון / WhatsApp / שליחת הודעה באתר

ימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 15:30
לשירותכם ב-WhatsApp מראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 19:00 וימי
שישי בין השעות 9:00 – 12:30

כתובת: המעפילים 3 , קרית אתא
WAZE: אריגי גד (מיוביל לחניון הפרטי)
שעות פעילות החנות: ראשון עד חמישי, 8:00 – 15:30

אנחנו צוות די קטן ולמרות שאנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו, אנחנו אוהבים לבלות עם המשפחות / החברים שלנו מדי. אנו מבטיחים לחזור אליך בהקדם האפשרי במהלך שעות העבודה הרגילות שלנו.

הזמנות

אנחנו מצטערים על זה, מישהו בצוות שלנו כנראה טעה וזה יכול לקרות.
אנו נתקן את הטעות אם אכן המוצר אינו מה שהזמנת, אנא צור איתנו קשר בטלפון או באמייל כדי ליידע אותנו בפרטים.

השאר לנו הודעה עם המוצר שאתה מעוניין בו, וכאשר המוצר יחזור למלאי אנו נהיה הראשונים ליצור איתך קשר.

בנוסף, אם יש לך שאלות לגבי פריט מסוים, אל תהסס לפנות אלינו בטלפון או באימייל info@arigad.com // 04-8413670

סטטוס הזמנה ניתן לראות באתר ב-“מעקב הזמנה” לאחר קבלת דוא”ל אישור הזמנה המכיל מעקב אחר משלוח.
במידה ואינך קיבלת אישור הזמנה צור עימנו קשר לבירור.

אם ביצעת טעות בהזמנה או ששינית את דעתך, צור איתנו קשר דרך הדוא”ל או הטלפון.
אנו נבטל את הזמנתך אם היא עדיין לא נשלחה אליך. אם הזמנתך נשלחה יש לברר את עלות הביטול דרך נציגנו בטלפון.

אנו מקבלים כרטיסים אשראי, PayPal, אפליקציית BIT, העברה בנקאית.

החזרות והחלפות

אם אינך מרוצה מההזמנה שלך, או מעוניין לבצע החלפה של מוצר.
יש ליצור עימנו קשר ברגע שהמוצר הגיע או עד 14 ימי עסקים מההזמנה. החזרת המוצרים כרוכה בתשלום משלוח חזרה אלינו, במידה והמוצר פגום יש להתנהל מול שירות לקוחות לבירור.
החזר כספי יבוצע לאחר החזרת המוצר לאריגי גד, צוות החברה יערכו בדיקה שהמוצר לא עבר שימוש ולאחר מכן תזוכה בסכום המוצר. במידה והמוצר הגיע אלינו לאחר שעבר שימוש אנו ניצור איתך קשר טלפוני להמשך טיפול.

לא, לאחר שביצעת הזמנה של מידות מיוחדות כגון: סדין, ציפה וכו’. לא ניתן להחזיר את המוצר, אך אנחנו נשמח לשוחח עימך ולראות איך ניתן לעזור על מנת שתהיה מרוצה.

לא ניתן להחזיר מוצר שעבר שימוש.

משלוח

לאחר ביצוע ההזמנה יש לבדוק במעקב הזמנות שהמוצר נשלח, לרוב לאחר 24 שעות משליחת ההזמנה אנו מתחילים לעבוד על ההזמנה שלך ולהוציא אותה אליך הכי מהר שאנו יכולים.
במידה ולא קיבלת מספר מעקב, או אישור הזמנה בדוא”ל יש ליצור עימנו קשר.

המשלוח יוצא מהמחסן המרכזי הנמצא בקריית אתא.

במידה במעקב הזמנה מופיע שהחבילה הגיע ליעד ולא קיבלת אותה יש ליצור איתנו קשר בטלפון או בדוא”ל להמשך טיפול.

משלוח לבית הלקוח – 35 שקלים
אם הינך לקוח סיטונאי יש לברר עלויות משלוח מול נציגנו בטלפון.

אם טעית בכתובת הרשומה יש ליצור קשר מהר איתנו כדי לשלוח ליעד הנכון לפני שהמשלוח יוצא מהמחסן.

אם המשלוח יצא והכתובת אינה נכונה ולא יצרת איתנו קשר תוך 24 שעות, הלקוח יחויב במשלוח שוב.

ההזמנות ממוכנות ע”י צוות הלוגיסטיקה שלנו תוך יום עד יומיים עסקים. לאחר מכן ההזמנה תצא עם חברת שליחויות עד 3 ימי עסקים, לא כולל תקופות עומס / חגים / וכדומה.

ניתן להגיע לאסוף מהסניף שלנו בשעות הפעילות, משלוח ע”י חברת השליחויות שלנו, ניתן לבצע משלוח מטעמך (בתיאום מול שירות הלקוחות מראש)

מתנות

כן, המוצרים שלנו ניתנים להזמנה כדי לפנק את האהובים שלך, יש לציין זאת בהערות ההזמנה.
לאחר ביצוע ההזמנה נציגנו יצור איתך קשר לבירור האריזה, תשלום סמלי כרוך באריזת מתנה.

כן, יש ליצור איתנו קשר כדי שנאתר את פרטי השולח ונוכל לבצע החלפה / החזרה עבור המוצר שקיבלת.

כן, אפשר להוסיף ברכה.
יש לרשום את הברכה בהערות ההזמנה / מוצר .

הדפסת רקמה / לוגו

כן, אנו לשירותכם לביצוע רקמות הדפסות על המוצרים שלנו.

העלות מתנה בין הדפסות / רקמות וגדלים מיוחדים.
יש לשלוח לנו הודעה או ליצור קשר טלפוני לקבלת הצעת מחיר.

לצערנו לא, אנו עושים מאמץ לספק שירות החזרות אך מוצר שעבר רקמה / הדפסה לא ניתן להחזיר .

זמני אספקה של רקמה / הדפסה / לוגו משתנים בין אחד לשני, מידע זה ימסר לך על ידי נציגנו.

הזמנה מיוחדת

כן, אנו מייצרים מוצרים תוצרת הארץ אשר אפשר להתאים אותם למזרן שלכם בבית.
ניתן לשנות את גובהה הסדין או הגודל והאורך.
הזמנה זו מתבצעת דרך הטלפון או השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם.

כן, כיום יש המון סוגי כריות וגדלים. אם זה עבור הסלון המיטה או כרית נוי בגודל שאינו סטנדרטי. ההזמנה מתבצעת דרך שירות הלקוחות שלנו כדי שנספק לכם את המענה הנכון ביותר.

לצערנו לא, הזמנות מיוחדות לא ניתן להחזיר אלינו.

המחיר אינו קבוע, הוא משתנה בהתאם למוצר ולדרישת בית הלקוח.

סיטונאות

יש לשלוח לנו דוא”ל או למלא פרטים בעמוד סיטונאות ואנו ניצור איתך קשר להמשך תהליך עד 24 שעות.

כן במידה ואינך מרוצה מהמוצרים, ואתה מעוניין לבצע החזרה או החלפה יש ליצור איתנו קשר. אך רק אם המוצר לא עבר שימוש ואינו קיים אצלך תקופה ארוכה מידי.

כן, החזרות והחלפות מוצרים כרוכה בתשלום עלות משלוח של המוצר.

מזל טוב ! אנו כאן לשירותך אם אתה רוצה לבצע הזמנה חד פעמית, יש ליצור איתנו קשר דרך עמוד סיטונאי או טלפונית לקבלת פרטים והצעת מחיר.

בשביל זה אנחנו כאן. לתת שירות ועזרה עבור התאמת מוצרים לבית העסק שלך, השאר פרטים ונחזור אליך תוך 24 שעות.

החל מכמות קטנה עד גדולה. אנו מחזיקים בכל המוצרים בכמויות המאפשרות לרכוש לפי הצורך האישי של העסק שלכם.

כן. כיום אנו ספקים לרשתות ובתי מלון, ניתן לקבל את כול המידע עם נציג השירות שלנו.